LV BET Zakłady Bukmacherskie nawiązał współpracę z Patrykiem ‘Kizo’ Wozińskim. Popularny raper i autor tekstów przez najbliższy rok będzie pełnił rolę ambasadora marki, rozpoczynając swoją współpracę z firmą 1 września 2025 roku.

Ogłoszeniu współpracy towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania „Koszę siano w LV BET”, oparta na zintegrowanej komunikacji w wielu kanałach – od działań digital i digital OOH, przez widowiskowe nośniki wielkoformatowe w całej Polsce, po angażujące produkcje wideo online. Kampania nawiązuje do Ogólnopolskich Zawodów w Koszeniu Siana, których oficjalnym sponsorem została firma LV BET Zakłady Bukmacherskie.

Współpraca z Kizo to ważny krok w umacnianiu pozycji marki LV BET na polskim rynku. Jego wizerunek doskonale wpisuje się w naszą strategię komunikacji, a satyryczna forma kampanii podkreśli jej unikalny charakter. - powiedział Marcin Doszczeczko, CEO LV BET.

LV BET od lat słynie z odważnych kampanii i nieszablonowych haseł reklamowych, które wyróżniają markę na tle konkurencji. Współpraca z Kizo otwiera nowy, kreatywny rozdział, a w jej ramach firma szykuje dla swoich odbiorców jeszcze więcej niestandardowych i angażujących projektów we współpracy z agencją marketingu prowadzącą działania dla LV BET.