W ubiegłym roku na YouTube pojawił się Kanał Zero będący dużym projektem Krzysztofa Stanowskiego. Profil działa do teraz i aktualnie zgromadził ponad 2,1 miliona widzów. Założyciel jednak się nie zatrzymuje i postanowił dotrzeć do szerszej widowni.

Kanał Zero TV otrzymał koncesję satelitarną

Aktualnie Kanał Zero, którego założycielem jest Krzysztof Stanowski to niesamowicie popularny profil na platformie YouTube. Choć filmy na nim są wrzucane nawet kilka razy dziennie, to zyskują naprawdę przyzwoite liczby. Nic dziwnego, że postanowiono wykorzystać fakt tej popularności.

Już od pewnego czasu w sieci pojawiały się pogłoski o tym, że Kanał Zero ubiega się o koncesję satelitarną. W środę Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji postanowiła wyrazić na to zgodę. Wnioskodawcą była oczywiście spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Kanał Zero.

Jest to zdecydowanie spore osiągnięcie. Pozostaje tylko czekać na to, aż Kanał Zero TV pojawi się w telewizji.

Goście Kanału Zero

Nie da się ukryć, że Kanał Zero łączy w sobie wiele tematów, w tym sporo polityki, czy wiadomości ze świata. Nie można jednak zapomnieć o sytuacjach, gdy zapraszano niezapomnianych gości. Mowa, chociażby o epizodzie, gdy Marianna Schreiber opuściła studio po 3 minutach.

Trzeba także przypomnieć o swego rodzaju dołączeniu Andrzeja Dudy do Kanału Zero. Jak wiadomo, były prezydent we wrześniu rozpoczął na nim cykl filmów dokumentalnych o swojej prezydenturze. Widać, że Stanowski stawia na rozwój i się nie zatrzymuje.