STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, rusza z programem lojalnościowym dla swoich klientów pod nazwą STS Club. To największy, a zarazem pierwszy tak szeroki produkt tego typu w branży oferowany w Polsce. Tym samym, STS tworzy kolejne w ostatnich miesiącach
rozwiązanie, którego beneficjentem będą jego klienci, a co wpisuje się w nową platformę komunikacyjną STS “Liczy się bardziej”.
Jako lider w branży musimy stale pracować nad innowacjami produktowymi i funkcjonalnościami, które wyznaczają rynkowe trendy. Jesteśmy blisko naszych graczy i ze zrozumieniem odpowiadamy na ich potrzeby, budując tym samym naszą przewagę na tle konkurencji. STS Club jest tego doskonałym przykładem - stworzyliśmy produkt, na którym zależało naszym klientom i graczom na całym rynku - mówi Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer w STS.
Jak działa STS Club?
STS Club to nowość na rynku bukmacherskim. Członkowie programu zyskują dzięki niemu dostęp do unikalnego systemu zadań i wyzwań. Wykonując je, zdobywają tzw. coinsy – wirtualną walutę programu, którą można wymieniać na atrakcyjne bonusy, nagrody rzeczowe oraz ekskluzywne benefity niedostępne dla pozostałych graczy, którzy nie dołączą do STS Club.
Program został zaprojektowany z myślą o nagradzaniu aktywności, lojalności i pasji do sportu. Jego celem jest budowanie długotrwałej relacji z klientami oraz tworzenie społeczności najbardziej zaangażowanych graczy w Polsce. Jako lider rynku wprowadzamy tym samym nowy standard relacji z naszymi klientami. STS Club to projekt, który pozwala przeżywać sportowe emocje bardziej nie tylko przed ekranem, ale również w ramach wyjątkowej społeczności, którą wspólnie tworzymy – mówi Maciej Muras, Head of CRM w STS.
Szczegóły programu lojalnościowego STS Club
Szczegóły dotyczące programu STS Club, jego zasad oraz nagród można znaleźć na stronie https://www.sts.pl/strefa-bonusow/klub-sts. A już niebawem produkt zyska bardzo mocne wsparcie produktowe w ramach kampanii marketingowej, z którą STS wystartuje na początku listopada.

