Superbet, jedna z najszybciej rozwijających się firm bukmacherskich w Polsce, został Sponsorem Głównym Reprezentacji Polski w nadchodzącym turnieju Kings World Cup Nations 2026, który odbędzie się na początku stycznia w Brazylii.

Odpowiedź Superbet na rosnące zainteresowanie Kings League

To odpowiedź marki na rosnące zainteresowanie nowoczesnymi formami rozrywki sportowej. Kings League to dynamiczny projekt futbolu 7x7 stworzony przez byłego piłkarza FC Barcelona, Gerarda Piqué, łączący profesjonalną rywalizację z elementami show i interakcji z fanami. W projekcie biorą udział również takie gwiazdy jak: Neymar Jr, Yacine Lamal, Sergio Agüero, Kaká czy Iker Casillas. 

Polska pierwszy raz na mundialu Kings League 2026

Wersja Kings World Cup Nations przenosi tę koncepcję na poziom reprezentacji narodowych. Biało-czerwoni, z kapitanem Robertem Lewandowskim, wejdą do grona 20 narodowych drużyn, które powalczą o tytuł mistrza świata. Zespoły zostaną podzielone na 5 grup, z których do fazy pucharowej przejdą po dwa najlepsze zespoły oraz jedna drużyna z trzeciego miejsca z najlepszym bilansem. Poprzedni turniej Nations przyciągnął ponad 100 milionów widzów globalnie na wszystkich platformach, a finał na stadionie Juventusu obejrzało ponad 40 tys. fanów.

Co w ramach współpracy?

W ramach współpracy Superbet wprowadzi do swojej oferty zakłady na mecze turnieju, a także zapewni ekspozycję w social mediach i działania niestandardowe, angażujące fanów zarówno online, jak i offline. Marka będzie partnerem polskiego SUPERDRAFTU, w ramach którego spośród przesłanych nagrań prezentujących umiejętności piłkarskie, wyłonieni zostaną gracze, którzy otrzymają szansę dołączenia do Reprezentacji i wyjazd do Brazylii.

W Superbet nieustannie poszukujemy nowych sposobów, by dostarczać graczom jeszcze więcej emocji i różnorodnych doświadczeń. Wejście w świat Kings World Cup to naturalny krok w stronę młodszej grupy odbiorców i globalnych trendów w sporcie. Futbol był, jest i będzie sportem zajmującym szczególne miejsce w sercach kibiców na całym świecie, ale przecież nie zawsze mecz musi trwać 90 minut, nie zawsze po boisku musi biegać 22 piłkarzy i nie zawsze zasady gry muszą być ortodoksyjne. Superbet jest marką, która nie tylko szybko reaguje na nowe trendy, ale też je kształtuje. I nasze zaangażowanie w tę nową formę piłkarskiej rozrywki jest tego kolejnym dowodem – mówi Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.

Superbet idealnie wpisuje się w energię i charakter Kings League. To marka, która rozumie nowoczesny sport i potrafi łączyć emocje, rozrywkę oraz technologię. Debiut w turnieju World Cup Nations ze strategicznym wsparciem takiego partnera gwarantuje najwyższą jakość sportowych emocji w nowym formacie – dodaje Tomasz Rożenek, CEO SPORTVALUE. Agencja SPORTVALUE wraz z GAM3RS_X zarządzają projektem Kings League Poland.