Dynamika na boisku, uśmiechy na trybunach i profesjonalizm w gabinetach. Pierwszy rok sponsoringu FOGO Futsal Ekstraklasy przez Superbet, wicelidera polskiego rynku bukmacherskiego, okazał się tak dużym sukcesem, że partnerzy nie mieli wątpliwości, iż chcą razem budować przyszłość tego sportu.

Pierwszy rok pokazał nam dobitnie, jaki potencjał drzemie w tej superdynamicznej dyscyplinie sportu. Dlatego zdecydowaliśmy się na przedłużenie współpracy – podkreśla Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.

Podpisanie nowej umowy zostało oficjalnie ogłoszone podczas uroczystej gali w Opolu.

Zaangażowanie społeczności

W sponsoringowym DNA Superbetu kluczem jest angażowanie lokalnych społeczności i pełnienie roli partnera aktywnego, zapewniającego fanom wartość dodaną. Nie inaczej jest w przypadku sponsoringu FOGO Futsal Ekstraklasy. Od samego początku sponsor postawił na szereg działań zarówno online, jak i offline, które bezpośrednio angażowały kibiców w halach i przed ekranami, z korzyścią dla całej dyscypliny.

Jesteśmy dumni z tego, co udało nam się na tych polach osiągnąć, zarówno jeśli chodzi o liczby, jak i o odbiór naszych działań u kibiców. Widać było duże zaangażowanie we wspólne działania, niezależnie czy mówimy o głosowaniach na Superbohatera Kolejki w internecie, czy wspólną zabawę w strefach. W tym sezonie na pewno też nie pozwolimy sympatykom futsalu się nudzić – uśmiecha się Łukasz Seweryniak.

Superbet o dotychczasowej współpracy

Cotygodniowe głosowania na Superbohatera Kolejki, w których łącznie oddano dziesiątki tysięcy głosów, pozwoliły kibicom z Leszna, Lubawy i Gliwic wygrać strefy kibica, zawierające charakterystyczne dla marki elementy – szachy, darty oraz piłkarzyki, które będą na stałe cieszyć fanów na meczach domowych.

To jednak nie koniec atrakcji zapewnianych przez Superbet. Bukmacher odwiedzał także futsalowe hale z superstrefami, które cieszyły się ogromną popularnością. Kibice wszystkich zespołów, które awansowały do fazy play-off, mieli szansę wygrania limitowanych dedykowanych koszulek z autografami w internecie i w halach.

Pierwszy rok współpracy przyniósł nam wiele wspólnych akcji, z których mogli skorzystać przede wszystkim nasi kibice, co zdecydowanie cieszy najbardziej. Ich aktywność kolejny raz pokazała zresztą, jak duży potencjał ma nasza dyscyplina i jak wiele osób nią żyje. W nadchodzącym sezonie nadal razem z Superbet chcemy wychodzić do naszych fanów, co docelowo powinno otworzyć nam drzwi do nowych kibiców. Superbet to marka, która posiada silną i stabilną pozycję na rynku, jest doceniana przez ekspertów i widoczna w przestrzeni publicznej. Wierzę, że wspólnym wysiłkiem razem możemy wiele osiągnąć - mówi Paweł Mrozkowiak, prezes FOGO Futsal Ekstraklasy.

W nadchodzących rozrywkach nie zabraknie kolejnych niespodzianek.

W Superbet lubimy angażować się również w dyscypliny, które może niekoniecznie goszczą codziennie na pierwszych stronach gazet, ale są ważne dla lokalnych społeczności i mają duży potencjał do rozwoju. Widzimy przed futsalem ciekawą przyszłość, na własne oczy widzimy postęp z każdym rokiem. Nie wątpimy, że ta dyscyplina będzie się nadal rozwijać i porywać kibiców – dodaje General Manager Superbet Polska.