Choć Piwko Nie Można jest niedoszłym zawodnikiem freak fightów to świetnie wykorzystuje uzyskaną z tego tytułu rozpoznawalność. Od pewnego czasu wydaje on utwory, które mają od kilkuset tysięcy wyświetleń do ponad miliona! Teraz poszedł o krok dalej.

Piwko Nie Można w Must Be The Music?

Od wielu miesięcy muzyka tworzona przez Piwko Nie Można pobija sieć. Na ten moment, jego hit "Nocne ulice" zebrał na YouTube aż 1,2 miliona wyświetleń, a na Spotify jest to niemal 1,9 miliona, co łącznie przekracza aż 3 miliony odsłuchań! Taki sukces udało mu się osiągnąć w zaledwie 2 miesiące.

Inne jego piosenki również zyskują spore zainteresowanie, a on postanowił nie osiadać na laurach. Zamiast tego, opublikował nagranie, na którym widać, że poszedł na casting do programu Must Be The Music. Jak sam zapowiada:

Już niedługo "Nocne Ulice" wlecą w uszy waszych rodziców, pozdro fanom

Powyższa wypowiedź jasno wskazuje, że taksówkarz chce trafić do szerszej widowni, w tym starszych grup wiekowych. Telewizja ewidentnie jest na to dobrą przestrzenią.

Merch Piwko Nie Można

Pomijając kwestie sukcesu muzycznego influencera, trzeba też przypomnieć, że jakiś czas temu Piwko Nie Można wydał merch. To właśnie w nim pokazuje się na nagraniu informującym o jego próbie wystąpienia w programie telewizyjnym.

Trzeba przyznać, że Serhii Mykhailiuk świetnie wykorzystuje swoje 5 minut. Oby tak dalej.