Choć Piwko Nie Można jest niedoszłym zawodnikiem freak fightów to świetnie wykorzystuje uzyskaną z tego tytułu rozpoznawalność. Od pewnego czasu wydaje on utwory, które mają od kilkuset tysięcy wyświetleń do ponad miliona! Teraz poszedł o krok dalej.
Piwko Nie Można w Must Be The Music?
Od wielu miesięcy muzyka tworzona przez Piwko Nie Można pobija sieć. Na ten moment, jego hit "Nocne ulice" zebrał na YouTube aż 1,2 miliona wyświetleń, a na Spotify jest to niemal 1,9 miliona, co łącznie przekracza aż 3 miliony odsłuchań! Taki sukces udało mu się osiągnąć w zaledwie 2 miesiące.
Inne jego piosenki również zyskują spore zainteresowanie, a on postanowił nie osiadać na laurach. Zamiast tego, opublikował nagranie, na którym widać, że poszedł na casting do programu Must Be The Music. Jak sam zapowiada:
Już niedługo "Nocne Ulice" wlecą w uszy waszych rodziców, pozdro fanom
Powyższa wypowiedź jasno wskazuje, że taksówkarz chce trafić do szerszej widowni, w tym starszych grup wiekowych. Telewizja ewidentnie jest na to dobrą przestrzenią.
Piwko Nie Można był na castingu do programu telewizyjnego Must Be the Music🎵 pic.twitter.com/HRZJ8efAcD
— FAST INFO (@Fastinfoo) September 29, 2025
Merch Piwko Nie Można
Pomijając kwestie sukcesu muzycznego influencera, trzeba też przypomnieć, że jakiś czas temu Piwko Nie Można wydał merch. To właśnie w nim pokazuje się na nagraniu informującym o jego próbie wystąpienia w programie telewizyjnym.
Trzeba przyznać, że Serhii Mykhailiuk świetnie wykorzystuje swoje 5 minut. Oby tak dalej.