We wtorkowy wieczór Krzysztof Stanowski opublikował post na platformie X, informując oficjalnie, że sprzedaje 22,5 % udziałów w Kanale Sportowym i spółkę Weszło TV byłemu współwłaścicielowi Legii Warszawa w latach 2013-2017 - Maciejowi Wandzlowi. Dziennikarz sportowy postanowił jednak nie tracić zbytnio czasu i rozpoczął nowy rozdział w swoim życiu.

“Kanał Zero” z rekordowymi wynikami

Stanowski postanowił założyć sobie nowy kanał na YouTube, który nosi nazwę: Kanał Zero. Jak możemy, przeczytać planowany start projektu, zaplanowano na datę 1 lutego 2024 roku.

Jednak dzisiaj, już sam kanał założyciela portalu Weszło posiada aż 118 tysięcy subskrybentów, mimo że Stanowski jeszcze nie opublikował ani jednego filmu.

Wychodzi na to, że drama z Kanałem Sportowym przyniosła duże zyski i profity Stanowskiemu. Co ciekawe YouTube daje zawsze srebrny przycisk kanałom, które osiągną 100 tysięcy subskrypcji, który przez Krzysztofa Stanowskiego został przekroczony wręcz w zawrotnym tempie. To pokazuje, że czteroletnia przygoda w Kanale Sportowym oraz robienie wielu filmów na tematy nieczysto sportowe uświadomiła jego fanów, że są nadal oglądać Krzysztofa Stanowskiego na platformie YouTube.