Podczas trwania Prime MA 12 doszło do ogólnopolskiej awarii BLIKA, co spowodowało problemy ze sprzedażą PPV. Federacja nie miała na to żadnego wpływu, a teraz Paweł Jóźwiak wypowiedział się na temat tej sytuacji.
"Miało to bardzo duży wpływ na sprzedaż" - Jóźwiak o awarii BLIKA
W ostatnim czasie na YouTube'owym kanale Oryginalne Zero prowadzonym przez Marcina Najmana i Leszka Grzyba pojawił się Paweł Jóźwiak. Podjął on z prowadzącymi wiele tematów, a jednym z nich była kwestia awarii jednego sposobu płatności, podczas Prime MMA 12. BLIK odpowiedział swoim klientom, których awaria dotknęła i zadeklarował zwroty.
Teraz Prezes odniósł się do tego, jak ten ogólnopolski problem wpłynął na wydarzenie, jak i sprzedaż PPV.
To, co się wydarzyło, z tego, co czytałem, to była chyba pierwsza w historii awaria BLIKA na całą Polskę. Akurat w dniu gali, akurat w szczycie PPV. Bo to nie było, że awaria była rano, popołudniu. Awaria wydarzyła się akurat w godzinach picku, czyli po godzinie 18:00
Mężczyzna przyznał, że ze wszystkich opcji płatności najwięcej osób korzysta właśnie z BLIKA, więc miało to spory wpływ na sprzedaż PPV. Jóźwiak potwierdził, że są to duże straty dla organizacji, jednak ma ona na tyle wyrobiony brand, że nie rozłożyło jej to na łopatki.
Według Pawła mimo tego, że budżet się spiął, to mogło być dużo lepiej. Życzmy zatem, by podczas Prime MMA 13 takie problemy nie zaistniały. Całą wypowiedź możecie obejrzeć od 08:43 poniższego filmiku.