Nie tak dawno temu odbyła się gala Prime MMA 12. Nim doszło do niesamowitych pojedynków, tj. Taazy pokonujący dwunastu zawodników, odbiorcy mieli problem z zakupem PPV. Wszystko za sprawą ogólnopolskiej awarii BLIKA. Teraz firma odpowiada klientom.

Czy pieniądze za PPV zostaną zwrócone?

Jak wiadomo, w trakcie Prime MMA 12 mieliśmy do czynienia z wieloma emocjami. Niestety, części wirtualnej widowni towarzyszyła frustracja. Wszystko za sprawą ogólnopolskiej awarii BLIKA, która sprawiła problemy podczas kupowania PPV na oglądanie gali.

Choć za dostęp do wydarzenia online można było zapłacić tym sposobem płatności, a wyznaczona należność znikała z kont, to możliwość oglądania się nie pojawiała. Wówczas w sieci zaczęły pojawiać się komentarze, że wina leży po stronie Prime MMA. Okazało się jednak, że to ogólnopolski problem.

Teraz jedna z osób, która chciała zakupić PPV poprzez BLIKA pokazała wiadomość, jaką firma jej odesłała. Z jej treści wynika, że przedsiębiorstwo wyraża skruchę, a środki mają zostać zwrócone w najbliższym czasie. W wiadomości pojawiła się także informacja, że:

Jeżeli zwrot nie wpłynął do końca kolejnego dnia roboczego po próbie transakcji, uprzejmie prosimy o złożenie pisemnej reklamacji do banku.