Polscy bukmacherzy się nie zatrzymują, jeżeli chodzi o działalność marketingową. Tym razem głośno jest o Betclic, który podpisał umowę z PZPN, na mocy której rozgrywki drugiego, trzeciego i czwartego szczebla będą nosiły nazwę firmy oferującej zakłady wzajemne.

Nowy sezon w Polsce pod brandem Betclic

Zgodnie z postanowieniami umowy, od 1 lipca 2024r. drugi, trzeci i czwarty szczebel rozgrywkowy w Polsce będzie miał w nazwie swojego nowego sponsora. W związku z tym, rozgrywki odpowiednio będą nazywać się: Betclic 1. liga, Betclic 2. liga i Betclic 3. liga. Co ciekawe, umowa została zawarta na aż 4 lata, w związku z czym jej zakończenie przewidziane jest na finał sezonu 2027/2028.

Umowa ma niepowtarzalny charakter, ponieważ po raz pierwszy w historii sponsoringiem został objęty czwarty poziom rozgrywkowy, w konsekwencji czego, umowa obejmie wsparciem aż 108 klubów w całym sezonie. Wartość transakcji nie została ujawniona, jednak ma to być największa finansowo umowa podpisana przez PZPN. Można się zatem spodziewać, że bukmacher będzie szykował sporo niespodzianek dla swoich graczy. Warto zatem założyć konto, używając kod promocyjny Betclic.

Współpraca z firmą Betclic zapowiada się niezwykle emocjonująco! Cieszymy się, że pierwszoligowy produkt, który budowany jest konsekwentnie od wielu lat, zyskał zainteresowanie w oczach międzynarodowej firmy o tak uznanej marce. Nadchodząca współpraca to perspektywa dalszego rozwoju dla samych rozgrywek, ale przede wszystkim wymierne korzyści dla kibiców, którzy mogą oczekiwać wielu ciekawych projektów zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Przed nami nowe wyzwania, na które pierwszoligowe środowisko jest gotowe - Marcin Janicki, prezes 1. Ligi