Jak wiadomo, wielkimi krokami zbliża się gala Prime MMA 13. Federacja organizująca wydarzenie wydała w środowy wieczór oświadczenie. Ma ono związek z poprzednim wydarzeniem, które odbyło się 17 maja. Chodzi oczywiście o aferę z BLIKIEM.

Prime MMA wydłuża czas reklamacji za awarię BLIKA

Podczas majowej gali Prime MMA 12 doszło do ogólnopolskiej awarii BLIKA. Sprawiło to, że osoby, które chciały zakupić PPV straciły pieniądze z konta, a mimo to nie mieli oni dostępu do transmisji. Jakiś czas temu donosiliśmy, że BLIK odpowiedział osobom poszkodowanym w tej sytuacji i poinformował o tym, jak dokonać reklamacji.

Oczywiście nie był to jedyny głos w tej sprawie. Jóźwiak mówił o tej awarii jako pierwszej w historii. Teraz federacja po raz kolejny odniosła się do osób, które wciąż nie odzyskały wydanych na PPV pieniędzy. Organizatorzy poinformowali, że wraz ze swoim partnerem podjęli decyzję o wydłużeniu czasu reklamacji.

Wiemy, że część z Was nie zdążyła złożyć reklamacji w terminie i Wasze środki są dalej zamrożone, dlatego jeśli ktoś nie otrzymał automatycznie zwrotu - prosimy o wypełnienie wniosku na stronie https://bit.ly/4mUQ2yw Reklamacje związane z zakupem transmisji PPV PRIME MMA 12 można składać w wydłużonym terminie do 15 czerwca 2025.

Ewidentnie ta sytuacja była niesamowicie pechowa dla dwunastego wydarzenia Prime MMA. Oby federacja nie miała takich problemów lipcu, gdyż w czasie Prime 13 ma miejsce event FAME MMA dotyczący ich dwudziestej szóstej gali.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez PRIME SHOW MMA (@primemma.pl)