Jak wiadomo, wielkimi krokami zbliża się gala Prime MMA 13. Federacja organizująca wydarzenie wydała w środowy wieczór oświadczenie. Ma ono związek z poprzednim wydarzeniem, które odbyło się 17 maja. Chodzi oczywiście o aferę z BLIKIEM.
- Sprawdź, kartę walk Prime MMA 13
Prime MMA wydłuża czas reklamacji za awarię BLIKA
Podczas majowej gali Prime MMA 12 doszło do ogólnopolskiej awarii BLIKA. Sprawiło to, że osoby, które chciały zakupić PPV straciły pieniądze z konta, a mimo to nie mieli oni dostępu do transmisji. Jakiś czas temu donosiliśmy, że BLIK odpowiedział osobom poszkodowanym w tej sytuacji i poinformował o tym, jak dokonać reklamacji.
Oczywiście nie był to jedyny głos w tej sprawie. Jóźwiak mówił o tej awarii jako pierwszej w historii. Teraz federacja po raz kolejny odniosła się do osób, które wciąż nie odzyskały wydanych na PPV pieniędzy. Organizatorzy poinformowali, że wraz ze swoim partnerem podjęli decyzję o wydłużeniu czasu reklamacji.
Wiemy, że część z Was nie zdążyła złożyć reklamacji w terminie i Wasze środki są dalej zamrożone, dlatego jeśli ktoś nie otrzymał automatycznie zwrotu - prosimy o wypełnienie wniosku na stronie https://bit.ly/4mUQ2yw Reklamacje związane z zakupem transmisji PPV PRIME MMA 12 można składać w wydłużonym terminie do 15 czerwca 2025.
Ewidentnie ta sytuacja była niesamowicie pechowa dla dwunastego wydarzenia Prime MMA. Oby federacja nie miała takich problemów lipcu, gdyż w czasie Prime 13 ma miejsce event FAME MMA dotyczący ich dwudziestej szóstej gali.
Wyświetl ten post na Instagramie