Przed rozpoczęciem trwającego sezonu, dowiedzieliśmy się, że Superbet został sponsorem strategicznym Lecha Poznań. Teraz, przy współpracy z CANAL+ możliwe jest obejrzenie hitowego spotkania Kolejorza z perspektywy dziennikarskiej. Wszystko to z okazji kolejnego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku fundacja zbiera fundusze na walkę z chorobami układu oddechowego.
Mecz Lecha z telewizyjnych kulis
Po raz kolejny, Superbet wychodzi z niecodzienną inicjatywą. Współpraca bukmachera z poznańskim Kolejorzem, dała przepustkę do stworzenia ciekawej licytacji w ramach wspierania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jej zwycięzca, otrzyma dwie wejściówki na dowolny domowy mecz Lecha Poznań w rundzie wiosennej sezonu 2023/24. Możliwe będzie spojrzenie na spotkanie z perspektywy dziennikarskiej, ale również zajrzenie za kulisy klubowe.
Dużym atutem całej akcji, jest możliwość wybrania dowolnego meczu w trwającym sezonie, zwłaszcza, że na stadion przy Bułgarskiej zawitają najlepsze polskie zespoły, takie jak Legia Warszawa, czy Pogoń Szczecin. Trudno jest oszacować jaką wartość osiągnie licytacja. Pewne jest natomiast, że jest to bardzo ciekawa inicjatywa.
Otworzymy drzwi, które normalnie są dostępne tylko dla naszych dziennikarzy. Zwycięzca będzie mógł zajrzeć w każdy zakamarek: od stanowiska komentatorów, przez wozy transmisyjne, aż po strefę mieszaną, w której przeprowadzane są wywiady czy salę konferencyjną. Chcemy sprawić, żeby zwycięzca licytacji poczuł się pełnoprawną częścią ekipy CANAL+ i przeżył niespotykane dotąd sportowe emocje. Cieszymy się, że możemy wspólnie wesprzeć WOŚP, jednocześnie robiąc coś atrakcyjnego dla kibiców – Marek Buklarewicz, dyrektor działu projektów specjalnych w CANAL+