We wtorek na kanale YouTube ukazał się drugi odcinek z serii MVP Gra, gdzie znane osoby ze świata internetu sprawdzają swoje siły w koszykówce. W pierwszym odcinku wystąpił stand-uper - Łukasz ”Lotek” Lodkowski, a teraz gościem Kamila Chanasa była influencerka a także zawodniczka Fame MMA - Marta “Martirenti” Rentel.
Ostra krytyka w stronę Canal+ Sport. przez odcinek z Martirenti
Podczas poszczególnych zadań youtuberka musiała między innymi wykonać rzuty wolne do kosza, odwzorowane poszczególnych styli rzutów do jakich wykonują zawodowi koszykarze z NBA, potem był slalom z piłką między obrońcami w tym przypadku pachołkami, a następnie zawodniczka musiała wykonać rzut do kosza, (3 próby możliwe), kolejno Rentel wykonała rzuty do celu, w końcu bieg tyłem, skoki na kangurze, okrążenia dimana pięciokrotnie piłką i na koniec rzut z piłką stylem dwutaktu oraz zatrzymanie czasu.
Jednak pomimo, że sama zawodniczka FAME MMA pokazała się z dobrej strony, to jednak internauci nadal pamiętają akcję z października 2022 roku, gdzie sama dziewczyna przyznała się w programie FAME u Sylwestra Wardęgi, że oszukiwała widzów w sprawie tzw “wirtualnej miłości” i potem mówiła swoim fanom, że jest milionerką, a tak naprawdę od firmy NFT, która zaaranżowała cały projekt nigdy nie dostała takich pieniędzy.
Więc nie można się dziwić, że pod filmem Canal+ Sport z udziałem Martirenti pojawiają się krytyczne komentarze w stronę C+ Oto niektóre z nich:
-Ale przegraliście wizerunkowo. Sprawdzacie w ogóle kogo wybierzecie? Martirenti to mało inteligentna osoba, nic nie wnosząca osoba, która oszukała swoich fanów na kwotę wyższą niż 1 mln. Była w programie na YT i sama mówiła, że nie rozumie do czego namawiała widzów, ale namawiała bo przecież taka kasa do zgarnięcia była.
-Nie spodziewałem się, że C+ aż tak obniży loty.
Co ciekawe można znaleźć także pozytywne opinie w stronę influencerki z kont jednak bardzo randomowych i wszystkie są pisane tylko jednym zdaniem: Marti dałaś radę. Czy to są przekupione komentarze, a może to tylko przypadek. Jednak wiele internautów twierdzi, że samo C+ musi robić lepszy research, przed zaproszeniem influencera do swoich programów.