Mecz charytatywny Mazura z Tajfunem to nie koniec zaangażowania marki Superbet we wsparcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wspólnie z telewizją CANAL+ oraz przedstawicielami klubów, Superbet wystawił na licytację możliwość obejrzenia od kulis meczów ligowych trzech klubów, których jest sponsorem: Lecha Poznań, Górnika Zabrze oraz GKS Katowice.

Zwycięzcy licytacji będą mieli niespotykaną okazję, żeby zobaczyć dzień meczowy z perspektywy dziennikarzy oraz pracowników klubu, jak również, aby obejrzeć wybrane widowisko z wysokości murawy. Zakończone w dniu finału WOŚP licytacje tych niezwykłych doświadczeń przekroczyły łącznie 11 000 złotych.

Ekstraklasa od kulis

To nie koniec działań bukmachera na rzecz Orkiestry – wystawione we współpracy z telewizją CANAL+ oraz klubami zaproszenia umożliwiające zobaczenie meczów Lecha Poznań, Górnika Zabrze i GKS Katowice od kulis cieszyły się dużym zainteresowaniem, trwa również jeszcze jedna niezwykła aukcja!

Zdajemy sobie sprawę z tego, że rola wiodącego sponsora polskiego sportu niesie za sobą też odpowiedzialność społeczną, dlatego co roku chętnie włączamy się w akcje charytatywne, w tym wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tegoroczne licytacje dały nam ponownie wiele dumy i radości. W tym roku mieliśmy również po raz pierwszy możliwość wsparcia tak oryginalnej inicjatywy jak Supermecz pomiędzy drużynami Maty i Quebonafide, podczas którego wspólnie zebraliśmy aż sto tysięcy złotych. To wyjątkowe doświadczenie. Na pewno nie będziemy ustawać w wyznaczaniu najlepszych standardów jeśli chodzi o działania CSR – podkreśla Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.