Odejście Krzysztofa Stanowskiego z Kanału Sportowego wzbudziło sporo emocji. Zostały one jeszcze bardziej wzmożone, kiedy dziennikarz otworzył konkurencyjny Kanał Zero. Nie musieliśmy długo czekać, aby współpracę z nowym projektem Stanowskiego nawiązał jeden z polskim bukmacherów. Padło na STS.

Kanał Zero dogadany z STS!

Nie ulega żadnym wątpliwością, że Kanał Zero nie może narzekać na brak zainteresowania i oglądalność. Już od pierwszej transmisji, Krzysztof Stanowski mógł odnotować wysoką ilość odbiorców. Nie umyka to oczywiście uwadze potencjalnym partnerom biznesowym, którzy w nowych projektach chętnie szukają współpracy marketingowej. Jeżeli chodzi o branżę bukmacherską, to w gronie partnerów nie dziwi obecność Fuksiarza, którego Stanowski jest ambasadorem.

Lista polskich podmiotów oferujących zakłady wzajemne na tym się jednak nie kończy. Do gry postanowił wkroczyć jeden z liderów naszego krajowego rynku - STS. Szczegóły umowy nie są oczywiście znane, jednak w przypadku porozumienia pomiędzy dwoma, tak poważnymi markami, możemy spodziewać się wielu wspólnych akcji. Z tego względu, warto założyć konto z kodem promocyjnym STS, tak aby żadna akcja nam nie umknęła.