Zdzisław Kręcina LVBET

LV BET Zakłady Bukmacherskie rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Mundial sam się nie wygra”. Twarzą kampanii przygotowanej na piłkarskie Mistrzostwa Świata w Rosji został były działacz piłkarski, Zdzisław Kręcina. Nawiązanie przez LV BET współpracy z nowym ambasadorem to początek niestandardowych działań marketingowych.

Kampanię reklamową zainaugurował wyemitowany 8 maja spot reklamowy, w którym Zdzisław Kręcina informuje o podjęciu współpracy z firmą bukmacherską. Akcja rozgrywa się w Apartamencie Działacza LV BET, w którym były sekretarz PZPN w humorystyczny sposób przedstawia kulisy polskiej piłki.

To pierwszy z serii czterech spotów internetowych przygotowanych z myślą o nadchodzących Mistrzostwach Świata w Rosji. Emisje kolejnych odcinków z udziałem ambasadora zaplanowano kolejno na: 15.05, 22.05 i 29.05.

Kampania LV BET z hasłem przewodnim „Mundial sam się nie wygra” potrwa do połowy lipca. Obejmuje ona działania w internecie oraz mediach społecznościowych.

Za kreatywną część kampanii odpowiada dział marketingu LV BET Zakłady Bukmacherskie. Spoty reklamowe oraz sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny Foszer Sawicki a za komunikację kampanii oraz współpracę ze Zdzisławem Kręciną odpowiada agencja marketingu sportowego Urban Communications.

PIERWSZY ODCINEK KAMPANII LV BET – POWRÓT KRÓLA

LV BET to dynamicznie rozwijająca się marka na rynku bukmacherskim angażująca się w rozwój różnych dyscyplin, wspierając m.in. Wisłę Kraków, Widzew Łódź, Piasta Gliwice, Wisłę Płock, czy CEV EUROVOLLEY POLAND 2017, a także serwis internetowy Łączy Nas Pasja. Od listopada 2017 roku firma jest